Reklamační řád

1.OZNÁMENÍ REKLAMACE

Pokud se domníváte, že Vámi zakoupený výrobek má vadu, která splňuje podmínky k reklamaci, sdělte nám to písemně na e-mailovou adresu:

eshop@lima.cz, nebo na adresu: Lima plus s.r.o. Drslavice 215, 68733 Hradčovice. 

K oznámení můžete použít reklamační formulář.

2.ADRESA PŘIJETÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ 

Reklamované zboží nám můžete předat přímo na naší prodejně v  Drslavicích č.p. 215,  během prodejní doby, nebo zaslat na adresu:Drslavice 215, 68733 Hradčovice.

3. PODMÍNKY K  UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.Reklamované zboží musí vykazovat vady, které ovlivňují funkčnost výrobku, a které nebyly způsobeny uživatelem.

4.LHŮTA VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamaci se snažíme vyřídit vždy v co nejkratší době, nejdéle však 30dní od převzetí reklamovaného zboží. O převzetí a průběhu reklamace Vás budeme informovat na Vámi uvedené emailové adrese.